Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Σκουλαρίκια από μέταλλο _προ σεμιναρίου_!!

Καλησπέρα! Τι μου κάνετε;! Ζεσταίνεστε, ζεσταίνεστε;... Εγώ πάντως ζεσταίνομαι πολύ αλλάααα.....

καιρό έχω να σας δείξω κοσμηματάκια μου! Ένηκεν η ώρα λοιπόν!!
Αυτά είναι κάποια από τα κοσμηματάκια που έφτιαξα πριν να παρακολουθήσω το σεμινάριο για το μέταλλο!  Οι πρώτοι πειραματισμοί με το μέταλλο, οι οποίοι με έκαναν να καταλάβω πόσο πολύ μου αρέσει να ασχολούμαι μαζί του!! Έτσι πήρα τη "μεγάλη" απόφαση να μάθω κι άλλα πολλάααααα πράγματα για το μέταλο μέσα από ένα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο!!

 Τρία ζευγάρια _λέμε τώρα_ σκουλαρίκια με σφυρηλατημένο _κι όχι μόνο_ μέταλλο!


Πού πήγε το άλλο;! Κάποιος θα το πήρε!

Κρίκοι με καρδούλες!

Σκουλαρίκια με εικόνα και υγρό γυαλί!

Έπονται........κοσμηματάκια _μετά σεμιναρίου_ μην τα χάσετε! Stay Tuned!!


To Be CoNtInUeD.....
Blog Widget by LinkWithin

9 σχόλια:

  1. Τέλεια τα έκανες!!Ειδικά τα δεύτερα μου άρεσαν πιο πολύ από όλα!Καλά έχω πάθει πλάκα με αυτά που βλέπω στα blogs ότι φτιάχνετε!! Πολλά μπράβο!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα...τα δυο τελευταια ζευγαρια μου αρεσαν πιο πολυ , με περισσοτερο ενδιαφερον το τελευταιο...θα ηθελα να μου εγραφες πως το κανεις, την διαδικασια
    υγρο γυαλι δηλαδη;;

    δεν ασχολουμαι μ αυτα και δεν γνωριζω τις τεχνικες σας και τους ορους σας, γι αυτο μην γελασεις αν σου φανει αστεια η ερωτηση μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Δεν είναι αστεία η ερώτηση, δυστυχώς να στο πω αναλυτικά από εδώ δε γίνεται! Πάντως το υγρό γυαλί αποτελείται από δύο συστατικά, τα οποία βάζεις σε ίσες ποσότητες, το ανακατεύεις και τέλος το βάζεις όπου θέλεις να το βάλεις! Αν κοιτάξεις στο ιντερνετ υπάρχουν πολλές πληροφορίες και βίντεο!! Ελπίζω να βοήθησα, έστω και λίγο!

      Διαγραφή
  3. Όλα μου άρεσαν χωρίς διάκριση, το καθένα έχει την ώρα του να φορεθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφες δημιουργίες.. τα τελευταία με την εικόνα και το υγρό γυαλί σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία τα έχεις φτιάξει. Φαντάζομαι, μετά το σεμινάριο τι θα γίνει!!!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας!
_γιατί η γνώμη σας μετράει_

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...