Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Κεραμίδι και....decoupage!

Καλησπέρα στην παρέα!! Τι κάνετε, πώς είστε?? Πάλι χάθηκα, όλο χάνομαι πια! Βασικά να σας πω την αλήθεια θα ήθελα πολύ η μέρα να είχε περισσότερες ώρες γιατί δεν προλαβαίνω με τίποτα!!! Να σας πω και κάτι άλλο που μου συνέβη???




Άντε θα σας το πω! Ξεκίνησα να κάνω μαθήματα σε τρία κοριτσάκια, τα πρώτα μου παιδάκια! Δε σας κρύβω πως είμαι πολύ, πολύ χαρούμενη και αυτό μου έχει κλέψει πολλές ώρες από τη μέρα μου! Αλλά δεν παραπονιέμαι γιατί μου αρέσει, το απολαμβάνω!!! Κι αφού σας είπα τα νέα μου και το λόγο που χάνομαι.....
....θα σας δείξω και μια δημιουργία μου! Είναι ένα κεραμίδι από ξύλο που επεξεργάστηκα με την τεχνική του Decoupage  και χρησιμοποίησα και πάστα για να μου δώσει αυτή την υφή!!
Μμμμμ, καλό φαίνεται και όρθιο!!
















Σας αφήνω με το κεραμίδι μου, λοιπόν, μέχρι την επόμενη φορά!!
Να έχετε ένα όμορφο βράδυ!

Blog Widget by LinkWithin

36 σχόλια:

  1. Kαλο φθινοπωρο Χριστινα!Ωραιο το ντεκουπαζ σου!!!Καλο βραδυ Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερό το έκανες μπράβο!!Καλή αρχή με τα παιδάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφο!
    Καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το κεραμίδι σου ..καλή χρονιά με τα παιδάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα!!
    Μην ανησυχεις Χριστινακι ολοι αυτο τον καιρο λιγο πολυ χανομαστε.
    το κεραμιδι σου ειναι τελειο! Εχω βρει κι εγω ενα ..αλλα που χρονος..
    Να περνας καλα με τα μαθητουδια σου!
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το κεραμίδι!...
    Καλό αρχή με τα παιδάκια!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To κεραμιδακι σου ειναι πολυ ομορφο!!!!Καλη αρχη με τα παιδακια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο τό κεραμιδάκι Χριστίνα!Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή αρχή στα μαθήματά σου!Πολύ όμορφο το κεραμίδι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To κεραμιδάκι υπέροχο!Από τα ωραιότερα που έχω δει!Καλή τύχη ( και υπομονή ) με τα παιδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Είναι καλά παιδάκια, τουλάχιστον προς το παρόν! Ίσως αν γνωριστούμε καλύτερα να χρειαστώ και υπομονή!!!

      Διαγραφή
  11. ωραίο το κεραμίδι σου...καλές δουλειές με τα μαθήματα
    σε καλωσορίζω και στο δεύτερο μου μπλογκ ο κόσμος της γνώσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πω πω..το κοίταξα από όλες τις μεριές...και χρειάστηκε να το ξαναδιαβάσω για να πιστώ πως δε ντεκούπαρες κρεμύδι. Τέλειο Χριστινάκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστίνα μου είναι καταπληκτικό....μπράβο σου!!! Καλή αρχή με τα παιδάκια σου εύχομαι!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστινάκι μου τέλειο το κεραμίδι!!
    Θα σου ευχηθώ και εγώ καλή αρχή!!

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ πολύ όμορφο το κεραμίδι!!! καλό ξεκίνημα και με τα παιδάκια! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πολύ ωραίο :)
    Μέχρι πρόσφατα δεν ήξερα καν τι ακριβώς είναι αυτή η τέχνη αλλά την βρίσκω πολύ όμορφη!!
    Πολλά φιλιά
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφη τεχνική και υπάρχουν πολλές πληροφορίες και στο ιντερνετ που μπορούν να βοηθήσουν κάποιον αν θέλει να ασχοληθεί!!

      Διαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίο! Το αποτέλεσμα είναι φοβερό!! Καλό ξεκίνημα με τα παιδάκια!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας!
_γιατί η γνώμη σας μετράει_

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...