Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Μια ανάρτηση γεμάτη βραβεία και....όχι μόνο!!!



Γεια σας! Τι κάνετε, πώς είστε?? Εγώ, ναι, τα κατάφερα την πέρασα τη μηχανολογία! Καλά, καλά ξέρω δεν ήταν και τίποτα αλλά...το άγχος πάντα υπάρχει! Τώρα κάνω μαθήματα για να δώσω πορεία, αυτή μάλλον θα με δυσκολέψει περισσότερο! Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά!!  
....κι επειδή σας έχω πει δεμπορώ να μη βάλω έστω μια φωτογραφία, σας δείχνω ένα δαχτυλιδάκι που έχω φτιάξει με ξύλινη βάση!
 
Δεν τελείωσα όμως έχω την τιμή να παραλάβω κι άλλααααα βραβειάκια!!! Αν και μου τα έχουν ξαναχαρίσει σας έχω πει πως με μεγάλη μου χαρά τα "ξαναπαίρνω"!!! Το πρώτο από τη daphnofila με το όμορφο blog "Κόσμημα και κόσμημα"! Οι κανόνες αυτού του βραβείου είναι αφού αναφέρουμε το link του blog που μας το χαρίζει, πρέπει να πούμε και 7 πράγματα για τον εαυτό μας, εδώ μπορείτε να δείτε κάποια πράγματα για εμένα....και θα το χαρίσω κι αυτό σε όποιον το επιθυμεί με μεγάλη μου χαρά!
 
 
.....και το δεύτερο μου το χαρίζει η Flora Gia  από το blog texnis stories!
 
 
 .....Έχω ακόμη ένα βραβείο, το πρώτο βραβείο για το νέο μου Blogόσπιτο xristinashandmade.blogspot.com όπου παρουσιάζω όλες μου τις δημιουργίες, δεν πρέπει να σας το έχω ξανααναφέρει, αλλά είναι γεγονός!! Αν θέλετε περάστε μια βόλτα και από εκεί!!  Το βραβειάκι μου το χαρίζει Gina από τα Θαλασσόξυλα και άλλα!!!!
 
 
....και τέλος η Gina από τα Θαλασσόξυλα και άλλα χαρίζει σε όλους τους αναγνώστες της αυτό το βραβείο για να γιορτάσει τους 100 αναγνώστες της, αν θέλετε περάστε να της ευχηθείτε!


 
Σας ευχαριστώ όλους πολύ, πολύ γι'αυτή την τιμή!
Όλαααααα αυτά τα χαρίζω με την καρδιά μου κι εγώ σε όποιον τα επιθυμεί!!
Να έχετε ένα όμορφο βράδυ!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blog Widget by LinkWithin

17 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το μάθημα, μπράβο και για τα βραβεία σου! Καλή συνέχεια!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για όλα!! Να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όμορφο δαχτυλιδάκι!! Συγχαρητήρια και για τις εξετάσεις! Όλα καλά θα πάνε, μην αγχώνεσαι!!! :) Μπράβο και για τα βραβεία!!! φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητηρια για ολα!!!!!
    Το δαχτυλιδι πολυ ομορφο !
    Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια!!! Το σίγουρο είναι ότι όλα καλά θα πάνε γι' αυτό μην αγχώνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλησπέρα Χριστίνα!Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία!Καλή επιτυχία στίς εξετάσεις γιά τό δίπλωμα!Πολύ όμορφο τό δαχτυλιδάκι!Καλή εβδομάδα σού εύχομαι!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να είσαι καλ.α Χριστίνα. Σου εύχομαι καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άντε!Με το καλό και μηχανόβια!(με κράνος εεεε?).Με γειά τα βραβειάκια!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τις εξετάσεις και τα βραβειάκια σου!Πάντα επιτυχίες εύχομαι!Το δαχτυλιδάκι σου υπέροχο, λατρεύω το ξύλο!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για τη μηχανολογία και καλή επιτυχία στην πορεία!
    Το δακτυλίδι σου πολύ ωραίο και "προχωρημένο"!!!!
    Να τα χιλιάσεις τα βραβεία σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρισίνα , υπέροχο το δαχτυλίδι !Συγχαρητήρια για τα βραβεία !
    Καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για όλα!!!
    Το δαχτυλίδι πολύ μου άρεσε!!
    Καλή επιτυχία και στην πορεία σου εύχομαι...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστίνα μου μπράβο.. να τα χαρείς τα βραβεία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας!
_γιατί η γνώμη σας μετράει_

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...